Övrigt

Spotify inleder samarbete med Coca Cola

spot-coke2

Idag blev säkert många besvikna när den efterlängtade iPad-applikationen lös med sin frånvaro. Istället fick vi veta att Spotify inlett ett samarbete med AT&T, Coca Cola, Intel, McDonalds och Reebok. Samarbetet med Coca Cola är väl det största i sammanhanget och kommer innebära en global reklampelare för Spotify.

Spotifys grundare Daniel Ek sa följande under eventet:

This is a really exciting day for us. We are partnering with one of the most known brands in the world. This isn’t just like any partnership for us. We don’t even do big partnerships at Spotify, but I can’t think of any brand that has the same amount of ubiquity as Coke, so I’m glad that we can expand together. This partnership, the really cool part about it, is the fact that this has been an evolution: a young tech company partnering with a 125-year old company isn’t something you’d normally see. But we found that Coca Cola understood what Spotify was about, and embraced the whole idea we have about sharing across the world. From Spotify’s perspective, this partnership is just as important as our deal with Facebook.

När den oundvikliga frågan om en iPad-anpassad applikation var på gång, svarade Ek att applikationen fortfarande håller på att utvecklas.

Källa: Techcrunch


Läs mer

Populärt i bubblan idag

Inga inlägg!