• Om Array.se
  • Tipsa oss
  • Bli medlem

Om Array.se

Array.se är ett nyhetssida för teknikintresserade som uppskattar dagliga nyheter, guider och fördjupningar prylar, internet och det mobila livet. Här kan du läsa om och diskutera de senaste rykterna i teknikbranschen och få hjälp med dina prylar i forumet. Har du ett nyhetstips? [email protected]. Vill du annonsera? Besök array.se/annonsering. Array.se stöds med servrar från Webbhotell City Network och City Cloud.
Chefredaktör Redaktör Redaktör Design/skribent Tekniskt ansvarig Ansvarig utgivare
Siavash Vatanijalal [email protected] Andreas Nilsson [email protected] Joakim Östlind [email protected] Jezper Söderlund [email protected] Tommie Podzemski [email protected] Peter Esse [email protected]

Tipsa oss

Nyhetstips Har du ett nyhetstips skickar du detta till [email protected]. Pressmeddelande Om du företräder en PR-byrå eller är marknadsansvarig för ett bolag och vill skicka ett pressmeddelande använder du i stället [email protected].

Bli medlem

Bli en del av gemenskapen här på Array.se. På så sätt kan du kommentera i forumet, skapa nya och hitta gamla teknikintresserade vänner. Forumet är till för alla typer av teknikrelaterade frågor – inga frågor är för dumma och alla får hjälp. Det kostar inget att bli medlem och allt du behöver göra är att gå till följande sida och skriva in önskat användarnamn och lösenord. Bli medlem nu »
Användarnamn Lösenord
Alltommac.se blir Array.se - Läs mer här »

Array.se

• Nyheter
  • Macradion
  • Artiklar
  • Forum

Allt Om Mac och Array.se Forums har flyttat till Slashats forums på http://forum.slashat.se

Vi kommer under en period att låta Allt Om Macs gamla forum ligga kvar här av nostalgiska skäl. Så vill du forsätta din forumupplevelse rekommenderar vi att du signar upp hos Slashat.se Forum med ett nytt forumkonto.

Forum » iPhone

Mail iPhone

1 inlägg, 1 debattör
Etiketter:
  • mail
  • pop
  1. Risto
    Medlem

Hur får jag mail som är "raderade på servern" att automatiskt raderas i mobilens mailprogram? Jag har hittat alternativ, radera från servern vid borttag men inget om att raderade på servern ska tas bort på mobilen :(

Jag använder mig av mail i mobilen och på 2 maccar. På maccarna har jag ställt in "ta bort mail från servern efter en dag. På det sättet får jag samtliga mail i båda inkorgarna på datorererna förutsatt jag att jag loggar in varje dag på båda.

Ett helt vanligt pop-konto har jag. Är inte intresserad av att spara allt på mobilen och dessutom så får jag spara/ radera mail två gånger nu och det kan bli lite jobb med allt junk man får.

Skrivet för 1 år sedan #

Allt Om Mac och Array.se Forums har flyttat till Slashats forums på http://forum.slashat.se

Vi kommer under en period att låta Allt Om Macs gamla forum ligga kvar här av nostalgiska skäl. Så vill du forsätta din forumupplevelse rekommenderar vi att du signar upp hos Slashat.se Forum med ett nytt forumkonto.

Populära etiketter

3g 5.5 Allt om Mac app Apple Apple tv Backup CS iCloud iMac iMessage Internetdelning iOS iPad Iphone iPhone 4 iPhone 5 iphoto itunes Lion mac macbook MacBook Pro mac mini mail MobileME mountain lion musik OS X OS X LIon outlook problem Safari sync säkerhetskopiering tangentbord Tillgänglighet Time Machine Uppgradering WIFI

Allt från WWDC 2013

• 2013-06-18iOS 7 och dess semi-transparenta lager
  • 2013-06-13Kompatibilitetsdiagram för iOS 7
  • 2013-06-11iTunes Connect tillåter nu att appar byter ägare
  • 2013-06-11AppSnack 67 - WWDC WTF!
  • 2013-06-11Årets vinnare av Apple Design Award
  • 2013-06-11Allt om nya iOS 7
  • 2013-06-11En första snabbtitt på iOS 7
  • 2013-06-10En första titt på Mac Pro
  • 2013-06-10Uppdaterade säkerhetsfunktioner i iOS 7
  • 2013-06-10Nya Airport Extreme och Time Capsule
  • 2013-06-10Apple lanserar iTunes Radio
  • 2013-06-10iWork tar nu äntligen steget ut i molnet
  • 2013-06-10En helt ny och imponerande kraftfull Mac Pro
  • 2013-06-10Macbook Air: Haswell processor som ger ordentligt med batteritid
  • 2013-06-10OS X 10.9 Mavericks bjuder på en hel del nyheter och förbättringar

Visa alla artiklar från WWDC 2013 »

Senaste inläggen

• 2013-06-20XCOM: Enemy Unknown för iPhone och iPad är nu släppt i App Store
  • 2013-06-20Microsoft gör en helomvändning om Xbox One
  • 2013-06-20Testat: Fyra alternativ till Google Reader
  • 2013-06-19Liten men viktig uppdatering till Analog Camera
  • 2013-06-19Populär kalenderapp för iPhone och iPad gratis just nu
  • 2013-06-19Apple TV uppdateras med Qello och Crunchyroll
  • 2013-06-19Japansk konstnär använder Excel för att skapa sina verk
  • 2013-06-19Humor: Så blir en "Designed by Samsung"-video
  • 2013-06-19Dolda funktioner i iOS 7 Beta
  • 2013-06-19Slashat.se #222 - #CRUISECONTROLFORCOOL

Du kan även följa oss via RSS »

Online just nu

14 anonyma besökare.

Överlägsen städhjälp för din Mac

Array.se drivs med en stor portion kärlek och lite pengar - läs mer om annonsering på vår annonswebb